AKTÖR OLMAMAK İÇİN DOKUZ SEBEP

Tiyatro ya da sinema oyuncusu olmak mı istiyorsun? Aklına tüküreyim. Derdin ne abi? Git ticaret yap, git okul oku, git demircinin, terzinin, kuyumcunun yanında çırak dur.. Yol yakınken vazgeç.. Ha yok illa ben bi tarafıma kazık arıyorum diyorsan, buyur burayı takip ederek başla.. Sizlere zamanla edindiğim bazı tecrübeleri burda aktaracağım. Tecrübe yediğin kazıkların toplamıdır değil mi abi sonuçta? Buyrun başlayın okumaya... 





1- Hiç bir zaman kendi seçtiğiniz bir oyunda ya da filmde rol almayacaksınız.

2- Yapılan çevirileri duymak bile istemessiniz.

3- Yönetmen genelde kafayı yemiş olur.

4- Oyuncu seçimi berbattır.

5- Size verilen rol, kesinlikle size uymaz.

6- Bu dekoru seçen hangi aptal?

7- Kostümünüzü köpekler bile giymez.

8- Salon ya çok büyüktür, ya çok küçüktür.

9- Seyirci kesinlikle beklediğiniz gibi değildir. Hatta bazen seyirci bile yoktur.

Oyuncu olmak isteyen arkadaşlar, size sesleniyorum. Yol yakınken vazgeçin.

4 yorum :

  1. hocam anlatımına bayıldım

    YanıtlaSil
  2. hocam anlatımına bayıldım

    YanıtlaSil
  3. Ben Oyunculukdan vazgecmem siz oyle soyluyorsunuz ama sunu bilmiyorsunuz ki oyunculukda o arkadaslarla muhabbet varya o basari var ya onlar cok guzel ve sizin soylediyinize katilmiyorum eyer oyunculugu sevseydiniz ASLA VAZ GECMEMEK gerekdiyini bilirdiniz o kadar insanlar var ki boyle durumlar geliyor basina ama ASLA VAZ GECMIYOR

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil